Followers

21.6.12

~Sudah Siap~

Salam Khamis,

Pagi ni bagun pinggang sakit la sesgt....  kebetulan memang hari ni ade check up 36 weeks.. tengah type blog ni teringat lak doctor penah cakap nak bagi aku besalin 36 weeks... waduh... it's the DAY... tapi tak confirm kan.... ape ape kite pegi jumpe doctor dulu jap lagi...

pagi pagi wat kerja office ape yang patut.. then naik atas mandi manda.. tetibe gerak ati nak siapkan beg aku...beg baby dah lame siap.. beg aku je tak siap lagi, just kuar2kan ape yang nak dibawak je.. so lepas mandi aku sumbat la semue barang keperluan aku semasa di hospital nanti...

Tak sabar sangat ke aku ni? atau ape ek?

Ni la Beg kami..Ready to GO...


entah la... Hati ni tergerak that it's gonna be anytime. may be ari ni, esok... tapi memang hati ni dok cakap it's gonna be very SOON... hemm gerak kate hati..tak pe la...

banyak sangat may be kan.. hehehe... kejap tu mcm tak sabar nak peluk baby-ku... kadang tu macam biar la die membesar, 2 minggu lagi baru kuar ikut plan asal.. after ape yang berlaku aku dah tak larat with all this stress given by other ppl... untuk kebaikan baby, baik baby kuar awal seperti ape yang doctor kate kan.

Anyway, i'm very thankful to my beloved HUSBAND!!!!! he taking care of me all this 9 month very well.. layan karenah aku yang macam macam.. tak bagi aku buat any house work even masak.. and the most important thing, jaga hati aku sgt2... he don't allow any tears come out from my eyes!!!!! I LOVE YOU so so so MUCH DEAR!!!!!






*Apa apa disini aku nak minta maaf dan ampun pada semue orang kalau aku ade menguris hati kalian...

No comments:

Post a Comment