Followers

18.6.12

Sampai Sudah....

Salam,

Minggu lepas ke minggu sebelum itu aku sibuk carik email aku tahun 2008... hemmm nak tau kenape?
Ha sebab set bersalin yang aku gune mase lepas bersalin Nawal tu,..aku sangat suke sebab senang nak makan, and aku berjaya menghabiskan semue jamu jamu tu, krim ape ape tah lagi mak nenek die la..siap air akar kayu die pun aku leh minum dengan senang... memang ami ngan makcik aku tak percaya aku leh minum air akar kayu itu.. hebat kan....

Aku ni sibuk la carik balik email lame, nak tanye kakak tu still jual product tersebut atau tidak.. aku memang lebih gemar beli pada mereke yang penah aku berurusan kalau bab bab pembelian online barangan mahal mcm ni.. dapat la aku contact balik kakak tu.. sekali tanye tanye bape price semue kan... nak tau??? HARGA sudah NAIK!!! waduhhhhh...... tapi beli la jugak.., sebab aku tengok kali ni ade barang barang lain yang disediakan selain jamu dan bengkung untuk ibu (tahun 2008)... aku pon order je la... kate kakak tu, die dah post last Friday.. so aku ni dok tunggu la barang aku kat umah ni... risau jugak tak sampai..ye la first time nak antar parcel ke alamat rumah baru kan....

pukul 2 petang tetibe bunyi hon depan umah aku..terkujat aku...sekali Van POSLAJU....ha amik ko, sekali van poslaju terus sampai.... aku pon happy ler sesangat..sampai jugak parcel aku... :)

mesti tertanye tanye ape la set bersalin yang aku suke sangat ni...

mari mari tengok...

Ha ini la parcelnye!!!! Kotak kek lagi tu...

|


|


|


|


|


|

Ha ye la ye la... di barang barang dalam kotak kek tersebut...

|

|

|

Set Bersalin Nona Roguy

Apa yang terdapat dalam set yang aku amik ni..:-
  1. 6 set Rawatan set bersalin ..ini yang dalam kotak belakang tu
  2. 1 set bengkung untuk ibu
  3. E-book panduan lepas bersalin
  4. Mandian bunga bunga ape tak dulu tak de pon...
  5. Tungku baby yang chomel..ini pun dulu tak ade
  6. Barut Baby
  7. Pastu ade beberape voucher diskaun


Kat mana saya beli? ha dekat kakak ni la.... http://mysetbersalin.com/

Ok la itu je cerite pasal Set Bersalin yang akan aku gune untuk pantang anak ketiga aku ni.. InsyaAllah aku akan disiplin menggunakannye sebaik mungkin dan menjadi kurus serta sihat semula..insyaAllah..


OK bye bye...

wasalam...
Ezan


No comments:

Post a Comment