Followers

1.6.12

Apa Yang Berlaku???

Salam,

Hari ni aku bersiaran dari rumah... aku dah discaj ari Rabu tghari...
before doc discajkan aku, aku tanye doc ape yang berlaku pada diri aku ni sebenarnye??
coz doc MO kate ujian kencing clear, darah pun clear..then ape yg berlaku pada diri aku ni?
bile doc Azmi datang tengok aku, aku pon tanye la....
rupenye, scar yang lame sakit. tapi aku xsakit pon scar... doc MO pegang xsakit pon.. then DR.AZMI cakap, actually now the inside scar yang tgh sakit... my uterus tengah mengembang, that's why perkara ini berlaku...
hemmmm kenape perkara ini tak berlaku sewaktu aku mengandung Nawal? jawapannye, sewaktu megandung Nawal..., perut aku tidak mengembang seperti skrg... perut aku same je mcm mase pregnant Nabil..
Nak anak besar, terpakse la aku lalui semue ini..
so far now Dr. Azmi bg aku mc seminggu..bed rest... hemmm tu pun die nak bg week by week mc... aku tak nak...aku nak keje jugak...so aku mtk doctor bg surat kebenaran aku keje dari umah je... hehehehe... so next week start la aku keje dari rumah...nasib aku mintak keje dari rumah... baru sehari aku duk umah, dah rase tahap keboringan... ye la ape pon aku nak wat, aku tak mampu melakukannye... mmmmm

Harap semue dapat doakan saya dan anak sihat...


Salam,
Ezanin (skemanye aku)

No comments:

Post a Comment