Followers

20.6.12

~ Baju Raya~

Salam,

ha mesti semue tgh sibuk pasal baju raya kan sekarang... aku tak de la... sebab aku akan habis pantang sehari before raya, nak tempah baju memang tidak la kan.. maka pakai la baju tahun lepas (dengan harapan aku muat la kan).. hubby and anak anak sila pakai baju melayu tahun lepas ye... beli n tempah kat Bandung tu.. hehehe...
hemmmm... tapi tak best la ami abah abang nabil abang nawal pakai baju raya, berbaju melayu, berbaju kurung tapi baby tak pakai lak kan.. hemmmmmm....

so jenuh la ami ni carikkan baju raya untuk baby ami ni...nak jugak bagi same warna tu ngan abang abangnye... hehehehe... berjaya jugak mendapatkan baju raya untuk baby melalui facebook...
Alhamdulillah.. dah sampai ke tangan aku pon....

Parcel Baju Raya Baby...
Kat dalam tak boleh tengok, tunggu N3 Raya nanti ye.


Mase nak beli tu takut takut jugak... ye la kite tak tengok jenis kain kan....jahitannye macam mane semuekan.... tapi, saya berpuas hati dengan hasil jahitan yang sangat kemas... tak pe baby, next year baby 1 year old kite 5 org wat baju sedondon ye... hehehe....

aku dah tak sabar dah ni, my mum will be back in 1 week time!!!!!! yahoooooooooooo...... dah tak ade stress.... dah boleh besalin anytime tanpa risaukan di mana nak letak Nabil Nawal...

Ami & Uncle Ji... 4 of us really miss you :)

Wasalam
Ezan

No comments:

Post a Comment