Followers

18.6.12

Happy Father's Day

Salam,
semalam adalah Hari bapa... kononnye aku nak la cari tempat makan best untuk bawak hubby hi-tea... sekali mcm tak banyak je hi-tea promotion untuk father's day., terutama area2 aku ni.. so kami pon have dinner kat nandos cyberjaya je la... sorry tak de gambar sebab aku sangat lapar, terus makan...

anyway, ari jumaat ari tu ade ajak anak anak buat origami card for abah dieorg... so lepas aku siap wat kerja, kiteorg pon start la project kiteorg... pandai jugak anak anak aku wat, follow ape yang aku buat.. thanks to aunties yang memang every week ade jek craft works to do at school. may sebab tu Nabil Nawal boleh buat... so layan la gambar hasil kretiviti anak anak ku, Nabil 5 tahun dan Nawal 4 tahun..

Ini hasil kerja kami anak beranak


Hasil kerja Nabil

Hasil kerja Nawal dgn bantuan aku untuk tulis


Anak anak sangat seronok dapat wat shirt untuk abahnye...tunggu abah balik nak bagi, malangnye sampai tertido mereke berdua... sudahnye ami dieorg ni la tukang bagi card origami ini... :)
Abah cakap ape ek? entah la...die tgk je and simpan balik..
nak kene tanye Abahnye la.. Just Abahnye tak percaya anak anak buat sendiri...

Ok itu sahaja cerita Father's Day dari aku..

wasalam...

Ezan

No comments:

Post a Comment