Followers

9.8.12

Penat

Salam,
kejap je pantang dah habis... today umur Nazim dah 45 hari...
tapi aku rase sgt penat ari ni... xtau nape...
counter check ape yg aku wat ari ni extra dr ari lain....hemmmm
extranye, aku sapu laman luar..ala kecik je pun...alang2 sapu tu, aku semburkan air kat pokok kunyit and kari yg dah melayukan diri... itu je pon... oh, pastu extra...,aku gosok baju en hubby...dlm 4 helai kot...tu pon xsiap lagi... baru siap gosok baju keje die... niat nak gosok baju raya, xstart lagi...badan dah penat...tghari tadi, mase menyusu Nazim aku tertido same ngan Nazim...sampai kol 4.30.... ha kelam kabut aku...ye la...kang xsempat nak masak untuk berbuka...sbb selalu dlm pukul 6ptg Nazim mesti nak 'bergantung'..... tapi Alhamdulillah sempat aku masak..hubby pun sampai umah awal... sambil aku susukan Nazim hubby sediakan bancuhan wat cucur ikan bilis... dah susukan Nazim, aku sambung lak sekali terus mengoreng.... kejap ppn aku goreng coz si kecik tu nak 'bergantung, lagi...die mmg klu ptg kol 6 sampai 7 tu mmg die je leh duduk ngan ami die.. heheh
ok la... nak rehat...badan sakit ni.....

wasalam

2 comments:

  1. alhamdulillah...dah abis pantang yeak...merdeka rasenye kan....heheheeh...

    bb boy mmg kuat bergantungkan...mcm lieya gak mase dayyan ....beza tol ngan akak2nye dulu heheeheheh yg penting hubby kene menolong....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha..my mum pun ckp.. my boys mmg bgayut jek... xde anak girl, xtau mcm mane... hehe....

      Delete