Followers

20.4.12

Progress Rumah ku Syurga ku

Salam...
seperti yang dijanjikan ari ni nak citer hal renovation rumah.... Alhamdulillah hampir siap semuenye... insyaAllah next siap sepenuhnye..
biar gambar yang menceritakan kisah rumah ku... ni progress terkini (semlm petang ).....



Hadapan pintu pagar rumah


dinning area.. kipas dah siap pasang.. lampu mmg dah lame siap 1 umah (downlight)


dapur in progress pasang tiles.. next week pasang kebinet die lak...


ni la bahagian tangga... rase beseri seri lak tgk lampu yg baru di pasang....


ni almari bilik master.. aka bilik aku laki bini ler.. kami wat walk-in wardrobe. so almari ni xde pintu ler ye...


ni almari kat bilik Parents..klu parents datang ke umah kami ini la bilik mereke.. terselit ckit gambo bilik air... bilik air xde tambah ape2. original mmg mcm tu...

kids room almari same mcm Parents's room... just design bilik kids lain ckit.. sbb masuk2 mcm lorong ckit, kat lorong tu pintu masuk toilet.. then baru sampai kawasan luasnye.. xde la pjg sgt lorong kan.. ok-ok jek... bilik itu sgt selerak skrg ni sbb penuh ngan barang2 kami yg dah move in ke umah ini...

nnt aku update lagi gambar2 terbaru..yg dah siap la opcoz...

anyway.. lokasi rumah ku di puchong, Bandar Nusaputra... 5 min jek nak pegi opis... tu yg xsabar tu...selame ni jd staff terakhir sampai opis..insyaAllah once move in aku akan jd staff pertama sampai opis.. opcoz staff pertama pulang jugak..heheehhehe....

weekend ni nak pegi carik langsir untuk umah.. aduh...byk tingkap ooooo..... aku rase bilik aku paling byk kot.. so far aku kire2 cost, langsir utk bilik aku lagi mahal dr langsir kat hall bawah tu.... 

ok la itu je...sehingga jumpe lagik.... daaa...


No comments:

Post a Comment