Followers

20.4.12

Gambar 3rd pregnancy

Salam...
 n3 ringkas.. bile aku nak amik gambar diri sdr with my 3rd pregnancy look ye???

kang xsempat lak.. asik amik gambar umah jek... asik sibuk hal umah jek... heheheh.. hal baby xsedia ape ape laggik.. tunggu la bulan 6 nnt baru wat persiapan baby boleh ker?? nak besalin awal bulan 7... sempat la kot kan... nak beli baju je pon...

abang, tolong la amik gambar saya pregnancy kali ni... mase pregnant Nawal (2nd baby) pon xde gambar..harap gambar mase family member dtg umah celebrate my birthday jek... tau ler aku pregnant..tp xnampak la..sbb aku duduk dan porot dicover oleh meja.. nnt jumpe gambar tu aku tempek kat cni ye... kali ni, xde lagi...perot lagi besar dr yg lepas2 ni... nak jugak amik gambor kan.... kenangkenagan...(salah eje ker?)...

ok la itu je...n3 pendek dah jd panjang lak...

daaaa...

wasalam

No comments:

Post a Comment