Followers

25.4.12

Cinta Buat Emelda

Salam,

hemmm... nak citer ckit.. aku ni bukan 'Kaki' TV.. mmg dr kecik aku lebih suke tido dr tgk tv.. or bace novel ker.. mengadap komputer ker, browsing....

husband lak suke tgk movie.. die suke citer2 konsep koboi or something like CSI....

anyway.. nak dijadikan cerita.. ade satu hari tu, aku bekerja dari rumah (ari Isnin) coz Nawal baru baik dari asthma and kebetulan sekolah dieorg tutup coz baru abih hari sukan day before...
lepas abih keje, aku pon lepak kat bawah... dengan meminta kebenaran dari Nabil untuk tukar chanel Tv dari Disney Junior kepada rancangan org2 dewasa, aku ter'berhenti' kat TV3... mcm best jek drama ni.. so aku pon terfollow la drama tersebut....tgk la sampai habis.. mmg best, nak tau ape yg berlaku next..kenape pompan ni mcm ni.. mcm2 aku tertanye.. dah tekat esok nak google pasal citer ni kat You Tube... nak tgk episode awal2..
jenuh aku ingat tajuk drama tu.. tajuk nye.... ~~cinta buat emelda~~



esok tu, aku pon carik la kat YouTube... sekali tgk2, episode yg aku tgk itu mmg la episode pertama!!!!!!! sabar je la makcikkan.. aku pon follow la.. setiap ari aku akan tgk.. sekali ade sekali tu.. bukak YouTube, citer tu semue dah kene remove from YouTube..aduh sedihnye.... then ape lagik...carik kat 'tonton.com' ler...
start dari ari tersebut, setiap ari sebelum tido aku akan layan drama ini kat tablet pc aku... and husband akan sibuk tanye ape jadik.. hehehe...

aku suke la drama ni..lain dari yg lain.. anyway drama ni adaptasi dari novel... i like... xsabar nak balik ari ni and tonton.com mlm karang.... :)

thank you tonton.com kerana kamu saya dpt follow drama ini.. :)

Ada sesape yang follow drama ni tak?? meh la kongsi sesame...


2 comments:

  1. lieya kan ezan dulu mmg kaki tv...tapi lepas ade si dayyan terus dah tak layan tv heheeheh..dasatkan penangan dayyan.... tak tenang le nak tgk tv sbb si kecik ni suke mengempeng.....hahaahahaha.....tapi citer super spontan ke maharaja lawak dulu layan laaaa .....

    ReplyDelete
  2. hehehe... sbb anak anak kecik mmg mcm tu.. ezan lak, anak dah besar ckit..mmg dieorg ler kongker TV... klu kite nak tgk rancangan kite kene la mintak kebenaran kat dieorg..klu tdk mmg mengamuk... kat umah tu ade 2 remote ASTRO..satu bdk2 punye satu abah die punye.. ha gaduh la dieorg tukar2 chanel.... nasib ezan ade tablet pc, tgk kat tablet je ler... ni bulan 7 nnt xtau la mcm mane...after 4 years dpt baby balik... nak kene adjust jadual balik...dah 3 org... waduh waduh....harap semue ok la...

    ReplyDelete