Followers

13.1.12

Al-kisah Tidur....

salam,
nak ketawa aku...mlm semlm mase anak anak aku tgh mkn, tetibe Nawal tertido....hehehe....sempat la aku snap gambar die sebelum die nak terjatuh and aku jerit panggil name die...

ni la gambar Nawal yg tertido sewaktu mkn :

tgk la tu..ngan mata terbukak ckit..mulut comot.. daging tinggal 2 potong xabih..
Sian die.. ;)


Lepas aku jerit panggil name die, die terjaga dan marah sbb die nak tido.. aku ajak die cuci tgn and mulut yg kotor tu.. itu pon xlarat nak jln...sian die.. penat sgt kat sekolah kot... then suh naik atas katil, die naik ujung katil je, xnak betul2, dah tertido balik...sian la sgt tgk bdk ni...

mase nak pakaikan sweater ( Nawal tido mmg kene pakai sweater sbb die asthma ), suh die bediri, susah nak zip...die kcp 'Ami, Nawal xlarat la...Nawal nak sleep' tp bediri gak.. pastu terus bg bantal busuk terus tido... hehehehhehe..sian anak ami ni..penat sgt school kot....


Wsalam






1 comment: