Followers

3.1.12

3 Jan 2012

Salam......
aktiviti utk 3hb, ari ini.... Nabil Nawal 1st day to new school...
pagi bgn dah terlambat dr plan..aduh, sementara aku mandi, aku suh hubby kejutkan bdk2....
lps mandi aku terus masuk bilik bdk2... wish them good morning... Nabil still tido Nawal tgh golek golek..mase aku wish good morning, happy jek muke Nawal.. bile ckp jom mandi nak pegi new school..punye la happy, terus bukak baju and suar atas katil jek... hehehe... siap warning aku lagik...'you speak english i'...nak ketawa aku ngan english c Nawal ni.. but he try and xmalu utk ckp..bile kite betulkan die follow...Nabil xnak ckp pun... anyway dah siap semue.. dlm kol 8 baru kiteorg kuar umah..ok la by 8.30 dah sampai sekolah.. Alhamdulilah, dieorg xnagis..nawal paling happy.nabil muke risau...

selepas hantar kids...kiteorg rush to hopital putrajaya, my 1st check up.xsabar....sampai je kat hospital full park....aduh..hemmmm terpakse la hubby dropkan aku kat lobi jek.... sementara hubby carik parking, aku start daftar dll prosedur..lame gak tunggu tuk jumpe doktor.tp ok la about 2 hrs.. aku jumpe dr Azmi..old man, tp sgt friendly.. ok la.. dah die tanye semue details..die leh ckp 'ada apa apa lagi nak bg tau i'... sweet je kan... then he scan my tummy dah mcm membesar ni... happy sesgt !! (mcm 1st baby lak)... baby membelakangkan badannye... tp dah nampak kaki,tgn badan and kepala.. my pregnancy is 12 weeks and 3 days... cepat tul masa berjln.... next chech-up next mth.

No comments:

Post a Comment