Followers

30.1.12

27 Jan 2012 punye cerita....

Salam,
minggu lepas ari jumaat, sesuatu telah berlaku pada aku sewaktu beratur untuk membeli mknan di salah satu restoran KFC....

aku tdk akan ke KFC berkenan lagi...malu sgt...

al-kisahnye...

aku telah pitam di KFC tersebut sewaktu aku sedang beratur.. mmg aku xsedar mcm mane aku leh jatuh...
tp yg aku pasti kepale aku mmg jatuh atas lantai la sbb sakit tu kepale... mesti mcm nagka busuk aku jatuhkan...
adushhh malunye...



lps jatuh aku mmg xingat lgsg yg aku n megandung..wat mcm biase jek... xde lak tepikir nak g check keadaan kandungan ke ape ke..till biras aku yg tau akan pkr tersebut pakse aku pegi klinik check.. aku pon baru la kelam kabut carik klinik....

Alhamdulillah kandungan selamat... sbb aku jatuh kebelakang bukan kedepan...
syukur sgt..mcm mane la aku nak kurangkan masalah tekanan darah rendah aku ni??? ia akan menjadi lebih teruk sekatu megandung.. aduhhhhh..kerang dah mkn... ape lagi ek?? ade ape2 supliment tak???

tu je la citernye...

wasalam...

No comments:

Post a Comment