Followers

15.10.11

MC

Semalam ari Jumaat 14.10.2011... aku MC tanpa plan.. i was very sick same with Nabil..Nabil lagi teruk la, siap muntah2..kesian sgt tgk die.. kiteorg kuar umah nak g keje pon kol 9 lebih..mmg plan antar nawal g sekolah, then aku g work then hubby bwk nabil g klinik n balik sbb ade org nak dtg wat airkon kat umah...
sekali aku g mainatence opis jek yg sampai kol 9.30.... lembab betul minah tu xreti wat kej.. dtg big BOSS ha kene marah baik punye....

nak beli roti kat mini mart apartment (untuk anak2), mamat lembut yg jaga casher tu lembab gak.. aduh sakitnye hati...masuk je kerete hubby suruh aku pun amik mc n rehat.. maka terus la g klinik....

Nabil walaupon demam, mcm xdemam jek..lari sane sini.... aku mmg demam, ngan badan sendi2 semue sakit... lapas check hal demam, mtk doctor check cycst yg last year doctor detct sgt byk...

i was very happy that i am free from cycst.... happy sgt sgt... dah selesai semue balik ke apartment... sbb nak amik baju, hubby nak antar kami anak beranak ke umah my mum... mmg every friday balik umah ami pun... tetibe org airkon call kate die dah sampai... ha tunggu la sejam bg org airkon tu siapkan keje die.. then balik umah ami... lepas mkn..aku terus tido xtau ape berlaku kat bawah...

mlm hubby g dinner kat TGI friday Alamanda.. boss die dah suruh dtg jugak, sbb die yg uruskan function tu... ptg kol 5.30 hubby dah kuar dr umah ami...

aku pon duduk la bawah dgn keadaan sgt tdk larat... xlamae tu ami balik dr keje... with another good news!!!! ami dtp kerja kan Haji pada tahun ini... Alhamdulillah... aku happy sgt....

dlm aku sakit2 ni aku dpt 2 berita gembira yg aku xtau nak gambarkan mcm mane gembiranye aku..

ok la sampai cni je la ye.. ni pun baru dpt bagun ni....
nak rehat balik....
adios..
wasalam

No comments:

Post a Comment