Followers

12.10.11

azam sebelum 2012

Salam..belum lagi tahun baru aku dah ade azam.. tp untuk start now.. azam aku nak menmpek kat blog aku ni and catatkan ape2 walaupun hanya singgah memebri Salam.. kene disiplin..

anyway..untuk hari ni..nak citer pasal Nabil..
pagi tadi..mase tgh siap2 nak pegi keje.. aku tanye Nabil...'Nabil, ami gemuk tak?' dengan selamba die jawab persoalan ku..'gemuk..Nabil suek ami abah Gemuk..'.....aduh, ape patut ku katekan??? xdpt aku bg soklan seterusnye..tersenyap aku... die lak mengajukan soklan soklan die ttg hal2 die la.. mainanan die.. mcm 2 la...

Nabil ni klu mood baik, mcm abg2 sgt... tp bile mood Nakal die dtg..aduh sakitnye hati dgr percakapan die..ayat2 dikeluarkan mmg wat sakit hati dan telingga mendengarnye...

Aku beharap sgt Nabil akan berubah menjadi seorg anak dan abag yg lebih baik..mcm dulu(mase sekolah smart readers).. aku dah daftarkan Nabil Nawal untuk masuk 1 of islamic english medium montessori school. sekolah ni dekat ngan umah kami yg akan siap tahun depan..sekolah ni ade branch.. HQ die kat ShahAlam..
nama sekolahnye:-  Brainy Bunch IslamicMontessori  




OK sekian untuk ari ini...bye adios... Assalammualaikum... ;)




 

No comments:

Post a Comment