Followers

16.10.11

Alhamdulillah :)

Alhamdulillah...
Kini aku dah sihat...begitu juga ngan Nabil... last kami makan ubat dalam pukul 2ptg td kot... then aku suruh nabil tido ngan aku and aku pakse die dgr ckp aku dgn meletak tak tuala basah dikepale.... susah betul bdk sorg ni...nak ikut kehendak die je.... ari ni sbb aku mcm larat ckit aku ikut kepale aku, die kene follow aku...klu neneknye mmh follow la... nenek mmg sayang cucu betul la kan...

anyway subuh td aku dgr Nabil melalak nagis dr bilik ami... dah jadik balik dah budak ni sakit perut.. kesian sgt la... aku peluk die baru die senyap..mmg sakit sgt.... pagi tu bile adik aku dah bagun semue, tanye adik aku...so di suggest bg mkn yought.. dulu mmg nabil ni byk mkn Calsiyummm tp since adik kene asthma kiteorg stop membeli calsium coz nnt adik lak mintak...adik xleh mkn bende2 sejuk... now alhamdulillah adik tau die ade asthma and xleh amik bende2 sejuk... even air die pun die nak yg panas xnak yg sejuk..

so pagi td hubby ajak g jusco bwk bdk2 jejln..sementara nak kuar semue aku dah rase xsihat dah..badan aku masih sakit... aku kate xpe la pegi jugak, carik la kerusi urut kat jusco tu..aku xsure ade atau tdk..yg aku tau kat giant ade..pas masukkan bdk2 kat tpt mainan jusco tu, aku pun gerak pusing mencarik kerusi urut jumpe pon..depan sox world.. ape lagik...masuk RM10 utk setgh Jam... aduh...sedap betulll... selesai je aku urut bdk2 pun dah abih main... hubby ajak g tuti frutti.. kat jusco xde la pulak..kene g area wangsa walk tu... sekali kuar jusco tgk ujan lebat.... kene la batal....

so ptg tu ami ckp nak mkn tuti frutti...ami xpenah tau pun ape bendenye,mcm mane... so lepas dinner kiteorg pun kuar la ke area wangsa walk tu... bestnye......................
terus baik demam aku..hehehee...


meh kite layan gambar gelagat anak anak aku kat TF...



Kami punye ^_^


Muhammad Nabil




Muhammad Nawal


Ini Ami Punye kongsi ngan Nabil ^_^


tgk tu...suke betul dieorg..

Adik carik Tuti frutti panas... mane la nak cik adik oiiii...
adik kan asthma mane leh mkn sejuk :(
sian die...
Tapi die makan jugak..nak rase kan..selebihnye die amik coklet coklet jek... 













Mothers with children.... 






Nawal aka adik yg manje... terus mood baby die dtg..suruh dukung mcm baby nak kuar dr kedai... aduhhhh

Ami bersame cucu cucunye...... Hero Carsssssssssss



mcm tpt ni kami yg punye.. hehehhee

No comments:

Post a Comment