Followers

13.9.12

2 months 18 days

Salam,


Today Nazim is 2 months 18 days... minggu ni dah 2 minggu aku masuk kerja...


kat office aku akan pump susu sekurang kurangnye 2 kali... petang aku tak pump sebab,office ngan taska dekat.. aku sampai jek Taska aku amik Nazim and terus bg die minum.. so jimat EMB die yang aku bekalkan... setiap ari aku akan bagi 6 bekas EBM yang setiap bekas terkandung 2oz susu...

selalu die balik with extra 1 bekas yang belum diusik....


sejak aku start pump at office aku perasan..susu belah pagi lebih byk, walaupon dlm kerete on the way antar Nazim, aku memang menyusukan die...


semalam jek.. pagi aku pump dapat 8oz...


ari ni aku dapat 9oz!!!! happy sesgt..siap amik gambar ye.. Hope i can increase milk supply..coz Nazim membesar, sekali minum lagi banyak...


Berbangga dengan pencapaian diri sendiri...

Alhamdulillah :)


anyway gambo ari ni...




Sekian....


No comments:

Post a Comment