Followers

5.8.11

N3 takda tajuk

Assalammualaikum… dah 4 ari puasa.. today masuk ari ke 5.. Alhamdulillah… semuenye OK… baru habis bersahur.. ALAMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku lupe!!!!! ari ni birthday HUBBY ku… mcm mane boleh lupe??? aduh…. xpe jap lagi aku wish..coz die dah tido balik…..

Grow old along with me!
The best is yet to be.
Happy BirthDay Sayang!!!!



semalam aku pakai baju warna pink… suke sgt baju tu…ami belikan kat london…
sewaktu on the way nak hantar Nabil Nawal ke sekolah, Nabil tanye soalan…
 

Nabil: ami, ami pakai baju pink ke?
Aku: ahaaa…. kenape? tak boleh ke?
Nabil: boleh… baju pink ami baju work yek?
Aku: ahaaaa… cantik tak?
Nabil: cantik…

tu je die nak ckp sebenarnye..nak bg tau baju tu cantik.. sebab lately ni ami die ni dah xpakai cantik2 pegi office..sbb tu la die tanye mcm tu.. entah nape mcm malas je nak dress-up lately ni..klu blh makeup pun dah malas…dsbbkan hubby suh makeup terpakse la aku makeup jugak… hubby kate klu aku tak makeup, muke aku mcm org sakit pucat.. tu la aku pun perasan…. sejak 3 bulan memasuki umur 28thn ni, muke dah ade kedutan kedutan, kulit dah kusam tak sectk dulu, makeup pun tak nampak sectk dulu dulu… hemmmm nak wat mcm mane ek?? mmg xde mase nak g facial sekarang ni..anak membesar dgn lasaknye (ye la boys-kan)….I need to do something for myself… nak kene nampak ctk Raya ni.. masih ade masa…

terigin nak dressup ctk2 n makeup ctk2 pegi ofis mcm dulu dulu terutamanye mcm zmn pregnant Nawal… best jek… ngan perut ku yg tak berape nak nampak tu, sampai team lead aku pun xsedar yg aku pregnant sampai aku tanye mcm mane nak apply ML… he he he..so funny… but I really like live at that moment and that company don’t forget that JOB… really like it..semue terdorong dr manager aku yg kat US yg sgt best itu…

ok la dah melalut panjang lak…sehingga berjumpa di next n3…

No comments:

Post a Comment