Followers

29.3.12

Berpegang Tangan

Salam...

Bila kali terakhir jln berpegang tgn suami-isteri?
hemmmmm xingat la.... ada tp mmg xingat...klu jln pun kelam kabut je selalu.. always in rush...

Alkisahnye tgh ari tadi.... seperti biasa 2-3 minggu ni, waktu lunch, kami akan melawat tapak rumah.. ari ni lepas melawat tapak umah, pegi kedai kebinet dapur nak bayar duit deposit.. then mamat kebinet tu ajak pegi lunch... pegi la kami lunch dekat ngan kilang mamat tu... ari lak ujan.. aku ni dah la tgh 'membawa' perut kan... dah 6 bulan pregnant, tapi perut aku xde la besar sgt mcm org2 lain tapi lebih besar dari pregnancy b4 this..
ok back to story.. hehehehe... sewaktu jln ke kedai, husband jln berdua ngan mamat kebinet tu, aku ni jln la kat belakang mereke (kenderaan berat la katekan)....

then sampai, amik mknan, mkn semue.. hujan dah rede ckit dr mase kami sampai tadi... tgh aku nak lintas jln, tetibe en hubby pegang tgn aku... mcm ade rase 'keren' jek.... happy nye...mcm zaman baru baru kawen lak... leh die amik tgn aku pegang sambil ckp 'byk kerete'...padahal xde kerete pun.. jln tu xde la bz mane... Anyway, nak syok sendiri jugak.. happy sgt..





lagi lagi sejak pregnant ni, hubby xkasi sgt aku pegang tgn die, coz badan aku panas.. dah cuaca sejak 2 menjak ni PANAS kan... baru la 2 ari ni mendung n hujan kan...
selalu klu tgn aku tersentu ngan suami (tempoh mase yg lame) die akan terus check aku ni demam ke, just sbb tgn aku sgt panas..

ade 2-3 kali die wat mcm tu... penah aku try pegang tgn kekawan and tanye panas ke? mereke pun ckp aha mmg tgn aku panas... hemmmmm mmg syndrop pregnant women la.... hehehhee...

tu je la citer ari ini...Happy sesangat................



Nota Kaki: Progress renovation rumah.... stor bawah tangga dah siap naik bata.. yard belakang pun dah siap naik bata (ni semue perbezaan antara lawatan pagi tadi hingga tengahari kol 12 ari ini)

No comments:

Post a Comment