Followers

22.5.12

~32 weeks~

Salam semue...
lama dah tak bersiaran.. busy mmg busy pun.. but the same time im not very well since balik checkup last 2 weeks... thats why still pending citer last check up... tak pe la kite citer pasal up coming check la nanti ye.. :)

anyway, ari ni nak citer pasal progress 32 weeks diri ini.. minggu ni pregnancy ku masuk minggu ke 32... wah cepat betul masa berlalu kan.... tak sangka.. banyak lagi kerja kerja tertangguh yang tak siap.. diantaranye... hemmm pakaian aku tak siap simpan dalam almari lagi, it still in the box. pakaian anak2 pun setgh jek dah simpan dalam almari tp itu pon dlm almari bilik ami bkn almari die.. nak kene arrange balik.. kalau itu semue tak siap siap lagik... barang barang baby of coz la tak siap lagi... hahahhahaa...

ok ape yang aku masih ade di rumah:?

  1. bath tub baby -  Nabil punye dulu
  2. bakul utk angkut baby - Nabil punye dulu
  3. barut baby - Nabil punye dulu
  4. bengkung aku - Beli mase pantang Nawal
  5. ade la 2-3 helai baju zaman Nabil Nawal yg saiz aku tak sure sbb belum tgk balik
  6. tuala2 baby - Ada yg Nabil Nawal punye, ade yg beli baru dari Langkawi
  7. selimut baby - Nabil Nawal punye
  8. bed sheet baby coat - Nabil Nawal punye
 rasenye itu je kot yg aku masih ade.. ade yg aku dah beli.. ari tu ade sakali pegi GM Klang.. beli la ckit ropers dlm 4 helai kot..
then last 2 weeks pegi expo mom&baby kat mid velly tu aku beli bantal, tilam, botol 1st year, baju ckit, topi, sarung tgn kaki ckit (kene tambah ni).. itu je kot... aik mcm ckit lak...
aku belum kira lagi bape aku ade... waduhhhhh.. ni ujung minggu ni start cuti sekolah..bederet la pulak kenduri kawen... semuenye dah di labelkan wajib kene pegi.. abih tu bilenye aku nak mengemas barang2 aku? barang anak2 aku? bile nye nak cuci barang2 baby??? mak  tak larat dah ni.... boleh tak klu tak yah pegi kenduri kawen? hehehe...


Ok, anyway, last week turun KL..padahal hubby ajak aku g klinik je pun sbb batuk aku dah bertambah teruk.. tapi kali ke KL dulu, amik surat kat umah ami dulu..then g beli brg dapur kat care4 wangsa maju tu.. balik dari situ baru la kami ke klinik..

Klinik xmo bg aku ubat :( sedih... semuenye kerana saya pregnant.... masuk ari ini dah 4 ari aku batuk.. sampai sakit dada dah ni..perut bergegar semue xyah citer la kan... ngan jahitan operation besalin dulu tu pon leh sakit tau sbb aku batuk sgt kuat....setakat ni aku duk minum air je la.... 

ok... back to last week.. before kuar tetibe aku ade mood nak bergambar.. aku ckp kat hubby amik la gambar saya kenang kenangan... 1st time pregnant perut saya menonjol... hehe... di epon excited nak amik gambar bini die.. lagi lagi bile ckp amik kat sekitar dlm umah.. melaram la mak buyong ni.. hubby siap suh Nabil Nawal ke tepi klu sibuk dekat2 ngan aku... Nawal siap ckp kat abah die ' amik la gambar Nawal'... hahaha.... sabr je la kan.... hehehehehe


anyway di bawah ni sedikit gambar yang di ambil...  chomel jek.. klu korg tgk sure korg ingat aku baru pregnant 5 bulan.. tp ni adalah pregnancy aku yg paling besarye.. mase check up 30 weeks ari tu, baby pun dah 1.3KG ok..... 









Ok itu sahaja citer ari ni... adios...

Wsalam..





3 comments:

  1. cun la bj pregnant...beli mane? heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. la... beli kat jusco je pon... baju pertama yg aku beli utk pregnant kali ni... :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete