Followers

6.12.11

Manja Manja......

Salam....
Khamis lepas Nawal demam panas.. since that  kiteorg duduk umah ami due to internet...
i been working from home since friday.. Nawal tinggal umah ngan aku..... Nawal sgt sgt la manja skrg ni... mcm mane la dpt adik nnt... xtau la... he so cute la.. kadang tu die tertendang perut aku, ngan muke chomel die die ckp 'sorry mummy'...aduhhhhh cair lebur aku.....aku jd sgt rapat and attach ngan Nawal skrg.... tp tu la masalahnye...aku xleh ank masak sbb masalah mual aku ni ha.. semlm isnin kakak aku dtg umah bwk mknan untuk both of us... tp mlm semlm aku try gak masak, susah payah la..aku wat kari ikan sardin.... alhamdulillah berjaya la jugak... hehehhe.. ari ni aku xtau mcm mane nak masak..tgk muke ayam je aku dah mual nak muntah... mcm mane ye??? dah la uncle balik ari ni....aduhhhhhhh..... 

No comments:

Post a Comment