Followers

14.7.11

Nabil Pulak Demam

aduh.. dalam aku masih kalut kalut cari info last minit ttg bandung.. Nabil pulak demam... kesian la sgt.. pagi pagi td pukul 6.40 dah bgn.. terus kuar katil... then 'ami, tlg bukak pintu' xckp pun die nak wat ape keluar bilik.. byk kali die ckp.. then aku pun tanye nape nye nak kuar? die kate 'Nabil nak cari botol air nabil'...la haus bdk ni rupenye...pegi la abah die tlg die bukak pintu n cari botol air die... sementara tu aku masuk mandi.. kuar dr bilik air..anyway...dr dlm bilik air lagi dgr suara Nabil... bising betul..rancak beborak... mcm2 cerita.. ish bdk ni, demam tp mulut xtutup.. mase tu mmg xpanas sgt.. dah siap die mandi semue.. die mintak mknan.. kejap nak mkn oreo.. dah abih pun..ade sekeping je dlm bekas tu.. dah abih mkn sekeping tu... tetibe die ckp kat abah die..'abah, nabil nak mkn apple'... wah.. hebat anak aku... pagi2 mkn apple... mkn la die sebijik apple pagi tu... kami kuar umah pukul 8.30pagi ari ni.. (sesuke ati je kan..mcm opis babak sdr..hehehe).. sampai sekolah dah kol 9.20pagi kot... nabil sepjg jln senyap je... tanye die nape.. die kate sakit badan.. ala kesiannye.. ami faham sgt sayang.. baru minggu lepas ami lalui pkr yg sama... mcm mane la ami nak tlg ye... setakat picitkan ni je la...
kami masuk ofis pukul 9.30 lebih... ari ni 1st day aku 'GO LIVE' after sebln setgh trainning.. alhamdulillah.. semue berjln dgn lancar setakat ini...
siap keje... aku sambung hal bandung aku... sambil sambil tu duk carik jugak umah sewa dekat2 cni.. ye la... klu blh nak furnish.. mmm... tgk la.. semi furnish pun ok kot...
xlarat la traveling everyday.. it's ok if just both of us.. but ni dgn bdk2... kederat dieorg pun kite kene amik tau kan.. umah tu dah mcm hotel je..mlm balik, mkn, mandi then tdo.. pagi bgn, mandi ,minum, kuar g opis... walaupun duduk serumah dgn ami aku...tp kami mcm eh bkn mcm lagi dah mmg lgsg xjumpe... same je klu xduduk serumah...
kadang tu risau jugak... jgn ami n uncle terase ati ngan kami kan...
mmmmmm....
ami pun faham klu aku pindah... ami pun ade ckp if it's the best for all of us.. then move la...
so akan difikirkan.. ye la nak carik duit deposit....tu je....harap harap murah rezeki dpt la aku simpan duit deposit utk sebln due ni...
doa doakan ye...

No comments:

Post a Comment